Heeft u vragen?

+31 (0)343 41 41 72
Sweetlife / Over Sweetlife / Ons team

Ons team

Het Sweetlife team bestaat uit vier gedreven professionals die er dagelijks voor zorgen dat alle processen in binnen- en buitenland optimaal verlopen. Door hun tomeloze inzet is kwaliteit, betrouwbaarheid en service bij Sweetlife gegarandeerd.

Robert van Barneveld | Directeur en eigenaar | Robert@sweetlife.nl

“Ik maak graag het onmogelijke mogelijk”

Robert is een echte verbinder. Hij hecht veel waarde aan een goede relatie en streeft altijd naar langdurige, duurzame samenwerkingen. Met zijn ervaring in de branche en warme contacten opent hij deuren die voor anderen gesloten blijven. Zo heeft hij al vele merken en private labels gerealiseerd.

Gerrieke de Koning | Kwaliteitsmanager | Gerrieke@sweetlife.nl

“Zonder goede kwaliteit bereik je nooit 100% tevredenheid”

Gerrieke is sinds 2014 kwaliteitsmanager van Sweetlife. Door haar kundigheid behaalt Sweetlife sinds 2016 jaarlijks de maximale score van 100% voor de IFS Broker Higher Level certificering.

Kwaliteit staat niet op zich, maar is verweven door het gehele proces. Van ontwikkeling tot en met levering wordt er een kwalitatieve vinger aan de pols gehouden en altijd naar 100% kwaliteit gestreefd. Kennis van product en proces is hierbij cruciaal, evenals de certificering van onze partners.

Johan Hoven | Logistiek manager | Johan@sweetlife.nl

“Op tijd voor een goede prijs”

Sinds 2004 zorgt logistiek manager Johan Hoven ervoor dat de goederenstromen van Sweetlife tijdig en accuraat worden uitgevoerd. Door nauw samen te werken met logistieke partners maakt Sweetlife haar naam als betrouwbare toeleverancier elke dag weer waar. Dankzij Johan kun je vertrouwen op snelle, stipte en complete leveringen tegen gunstige tarieven.

Darek Nadzieja | International sales director | Darek@sweetlife.nl

“Een idee is pas een goed idee als je het kunt proeven”

De groeiende export vroeg om meer expertise. In 2017 vond Sweetlife dit in de vorm van Darek Nadzieja. Hij is verantwoordelijk voor de implementatie en ontwikkeling van nieuwe productcategorieën en het definiëren en ontwikkelen van nieuwe afzetmarkten in West-Europa en Azië.